Jumaat, 26 Disember 2014

Handphone Subang




Cuti am hari ini tak dapat nak belek pokok sebab menemani abe membeli telifon bimbit di Subang Jaya Seksyen 15, 4B.

Selepas tengahari kawasan ini semakin sibuk biarpun cuti am sempena krismas.

Premis-premis di sini semakin terkenal dengan telefon bimbit yang dikatakan lebih murah berbanding dengan pasaran biasa, malah baru tadi aku mendapatkan casing note 2 berharga rm4.90 di sebuah premis casing. Sayang sekali design casing yang cantik-cantik untuk GNote hanya pada GNote 3 ke atas. Tidak mengapalah, kalau casing yang aku beli ini sekitar Klang@Shah Alam harganya mencecah rm30.



Kami ke premis Xperia kerana cik abe mahu mendapatkan handphone Sony. Tak sangka rupa-rupanya kena naik 'first floor'. Lututku yang sengal ini tiba-tiba rasa 'kuat' sebab tengok cik abe yang exited & bersemangat. Selain Sony pelbagai jenama telipon boleh didapati di sini. Sekarang dah hampir 1jam,  cik abe  'tetiba' jadi 'tabah' dalam penantian! Heheh.

Berbaris U


Dipendekkan cerita, beza harga untuk telefon bimbit Sony T2 yang telah di'survey' sebelum ini adalah RM150 hingga RM200...siap F.O.C power bank, aku sendiri 'terjebak untuk membeli power bank berjenama Loca/6600 dengan nilai RM50..lebihan RM tu dapatlah digunakan untuk membeli aksesori lain iaitu 'casing'  dan sebagainya yang berkaitan.

pelanggan datang & pergi....


Kepada sesiapa yang berminat datang ketika cuti dinasihatkan datang awal@ambil cuti masa bekerja lebih praktikal kalau tidak kenalah jadi 'tabah' ketika beratur ye!





*yang bagusnya premis ini turut menyediakan kemudahan tandas, maka penantian tidaklah begitu menyiksakan! 







Tiada ulasan: