Ahad, 26 April 2020

Ini entri aku yang pertama dalam tahun 2020....setelah hampir hujung bulan April...


Sudah lama aku tidak melukis dalam telifon dah mustahil sebab gnote aku tercicir dan sejak itu tiada lagi spen, oleh kerana otak nak berkarya sejak hujung tahun lepas aku  mula menggerakkan motor jari jemariku semula secara aktif dan agresif untuk melukis secara manual menggunakan pen dan kertas sehingga menghasilkan sesuatu yang berturut-turut sehingga aku rasa puas terluah dan boleh berhenti semula untuk tumpuan kehidupan yang menjadi kewajipanku. Terasa kekok tetapi semakin kita mempraktikkannya Alhamdulillah dek kerana anugerahNya aku pantas mengasahnya dan mentajamkannya. Nak pelbagai hasil yang aku lakarkan dengan jari jemariku yang bermain semula dengan rialiti sebatang pen sebenar,bolehlah layari channel utube ku di teratak molek.




Namun, di sini aku turut kongsikan beberapa lukisan yang telah kuhasilkan....


Sebenarnya hari ini aku nak tulis tentang HUTANG.... tetapi OLEH kerana ia adalah dari sudut cabang pengalaman dan apa yang aku telah lalui,masa tidak mengizinkan aku luahkan di sini, di ketika ini...InsyaAllh di lain entri, ia kuharapkan dapat menjadi asbab untuk kita lebih matang dan tenang.....

Tiada ulasan: